poczta

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

piątek, 2 października 2015

Witam Was po długim czasie . 

Mam dla Was dosyć nie typowy post, ale myślę ,że Wam się spodoba . Więc róbcie sobie herbatke czy kawkę i zapraszam do czytania , bo będzie tego dzisiaj dużo . :) 

 Na początek chciałabym Wam opowiedzieć o mojej współpracy z born2be.pl i mam dla Was kilka ciekawych zdjęć oraz zapraszam do kupowania w tym sklepie internetowym , a dlaczego .?  Ponieważ jest to bardzo świetna firma i buty są bardzo wygodne , a skąd to wiem .? Mam jedne buciki bialutkie adidasy i powiem Wam ,że wygoda jest straszna . 
 
 Post w tych butkach jest niżej.  Chciałabym bardzo Was zaprosić do obserwowania mnie na instagramie  :  malibuustyle









Zapraszam do mnie na http://modnapolka.pl/profile/malibustyle
oraz zapraszać na instagramie . :)
Miłego Dnia Wam wszystkim życzę oraz weekendu udanego . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz